пятница, 8 февраля 2013 г.

Рада Директорів


Починаємо працювати над першою частиною бізнес-плану – Опис підприємства та галузі.
Для цього придумайте назву, юридичну адресу підприємства, розробіть логотип, зазначте форму власності, характер діяльності, характеристику галузі, в якій буде функціонувати підприємство.
Попрацюйте з Інтернет-ресурсами для пошуку інформації про сферу бізнесу, із сервісами онлайн спілкування для обговорення ідей підприємства, графічним редактором для створення логотипу фірми.

1 комментарий:

  1. “Я надзвичайно задоволений послугою позики пана Лі, і ваші пропозиції допомогли мені отримати дуже вигідну угоду на житло. Я був би радий рекомендувати ваші послуги своїм друзям, які шукають позику ».
    Не шукайте нікуди більше, якщо ви шукаєте позику. Містер Лі найкращий. Я настійно рекомендую його послуги. Найкраще, що я коли-небудь мав задоволення працювати з його низькою ставкою позики. ”Це містер Лі Контакт, якщо хтось тут шукає позику. Whatsapp: + 1-989-394-3740. & Електронна адреса: 247officedept@gmail.com

    ОтветитьУдалить