пятница, 8 февраля 2013 г.

Маркетологи


Аналіз ринку – один з найважливіших розділів бізнес-плану. Адже треба не просто представити концепцію, але “продати” бізнес як привабливу можливість для інвестицій, як кредитний ризик з привабливими перспективами.
Як «Маркетологам», Вам  необхідно знайти відповіді на наступні питання:
1.     Яка цільова аудиторія споживачів вашого товару (послуги)?
2.     У чому переваги товару вашої фірми в порівнянні з аналогічними товарами конкурентів?
3.     Що впливає на попит на товар (послугу)?
4.     Які перспективи зміни потреб покупців і як передбачається реагувати на ці зміни?
Для відповіді на ці питання учні проведіть онлайн-опитування, використовуйте Інтернет-ресурси для пошуку та аналізу інформації про товари фірм-конкурентів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий