Аналіз ринку – один з
найважливіших розділів бізнес-плану. Адже треба не просто представити концепцію, але “продати” бізнес як привабливу можливість для інвестицій,
як кредитний ризик з привабливими перспективами.
Як «Маркетологам», Вам необхідно знайти відповіді на наступні питання:
1.
Яка цільова аудиторія
споживачів вашого товару (послуги)?
2.
У чому переваги
товару вашої фірми в порівнянні з аналогічними товарами конкурентів?
3.
Що впливає на попит
на товар (послугу)?
4.
Які перспективи зміни
потреб покупців і як передбачається реагувати на ці зміни?
Для відповіді на ці
питання учні проведіть онлайн-опитування, використовуйте Інтернет-ресурси для пошуку
та аналізу інформації про товари фірм-конкурентів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий